Termék visszaküldése

Kár & Visszaküldés

Online visszatérítési űrlap

A vásárló felelőssége, hogy átvétel előtt – minden esetben – tételesen ellenőrizze a termékeket, azok állapotát, az esetlegesen felmerült problémákat azonnal jelezze, futárral történő kiszállítás esetén jegyzőkönyvet kell felvenni. A megrendelőlap, szállítólevél aláírása után reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A termék sérülésével kapcsolatban, vagy ha nem a megrendelt terméket kapta, illetve visszaküldés esetén is kérjük, hogy haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot! Előzetes írásbeli egyeztetés nélkül nem tudjuk visszavenni a korábban megrendelt termékeket.

Téves megrendelések miatti visszaküldések

Amennyiben a vevő nem a megfelelő terméket rendelte (pl. fekvő tájolású laptartó helyett álló tájolásút kért), a visszaküldés költsége minden esetben őt terheli. Csak kifogástalan állapotú, használatba nem vett termékeket tudunk visszavenni, eredeti  csomagolásában, karcolt, sérült vagy csomagolás nélküli termékek visszaküldésére nincs lehetőség.

Jogos reklamáció esetén, amennyiben a megrendelés a vevő részéről már kiegyenlítésre került, 15 munkanapon belül visszautalásra kerül a vevő által megadott bankszámla-számra.

Egyedi termék megrendelés esetén visszaküldésre nincs lehetőség.